-
Чи може писанка бути подарунком ?
-
Скільки років писанці ?
-
Як прийшла до нас писанка ?
-
Хто і як виготовляє писанки ?
1. Що таке писанка ?
2. Чому вона вродилась білою ?
3. Коли і де ми можемо бачити
писанки ?
4. Хто з вас малював
писанки з мамою чи сам ?
5. Як ви це робили ?
-
Знайти і прочитати легенди ,казки,вірші про
писанку.
-
Переказ прочитаного.
-
Складання розповіді про враження від екскурсії
„ Світ писанки”.
-
Слухання казки, обговорення почутого в групах
.
Виконання
творчої роботи за поданим у вигляді диктанту початком. Математика
-
Розв’язування задач на множення і ділення .
-
Складання задач про писанки за зразком .
-
Малювання ескізів писанки .
-
Виготовлення крапанок ,дряпанок,писанок.
-
Витинання з паперу „ Писанковий світ” .
-
Розглядання зразків писанок з різних регіонів
України .
-
Ознайомлення з традиціями та повір”ями ,
пов”язаними з писанками . Музика
Вивчення
пісні „ Ой гуцулка писанки писала” .
Читання,
українська мова, математика, художня праця, музика, Я
іУкраїна . Клас 2 клас Документи
Державний
стандарт початкової загальної освіти ,” Програма, 1 -2 клас” .
Збагачення
та здобуття нових знань про традиції українського народу . Вироблення вмінь
практичної роботи з виготовлення різновидів писанок . Прищеплення дітям основ
української духовності.
Розвиток
загальноосвітніх навичок ( робота зкнигою, дитячою періодикою, передача знань
від учня до учня, спостереження, узагальнення, застосування набутих знань).
Вміння :
-
складати і розв’язувати задачі на множення і
ділення ;
-
складати вирази для розв’язування задач що
містять множення і ділення.
Знання :
-
таблиць множення числа 2 і ділення на 2 ;
-
порядку обчислення у виразах,що містять дії 1
і 2 ступення . Українська мова і читання
Вміння :
-
слухати оповідання ,казки , легенди;
-
самостійно читати невеликі тексти ;
-
детально переказувати прочитане або почуте;
-
усно описувати предмети після їх детального
розгляду;
-
складати і записувати невеликий текст за
поданим початком.
Художня
праця
Вміння :
-
визначати порядок виконання роботи з допомогою
вчителя ;
-
дотримуватись правил безпеки при роботі зі
свічкою ,ножицями ;
-
вирізувати з паперу симетричні витинанки .
Знання :
-
назв і призначення інструментів для роботи ;
-
правил і прийомів роботи писачком , ножицями ;
-
порядку фарбування крапанки для одержання
різних кольорів .
Я і
Україна
Вміння :
-
культурно поводитись під час екскурсії в музей
за межами школи ;
-
розрізняти писанки за технікою виконання ;
-
читати найпростіші і найпоширеніші символічні
знаки на писанці.
Знання :
-
особливостей писанок різних регіонів України ;
-
традицій та повір”їв українського народу ;
-
значення писанок.
Музика
Вміння :
-
виконувати вивчені пісні хором з музичним
супроводом .
Знання:
-
високі і низькі звуки , рух мелодії вгору і
вниз .
Основи
здоров’я
Вміння :
-
правильно поводитись під час перебування на
вулицях міста , поїздок у громадському транспорті.
1. Виготовлення крапанок .
2. Виготовлення стінгазети „
Українська писанка” .
3. Подарувати власноруч виготовлені
крапанки дітям дитбудинку „ Барвінок” .
5 днів
1
день - урок читання ( бесіда, опрацювання
казки О. Мак )
2
день - урок читання (робота в базових та
схрещених групах )
урок
математики (розв’язування задач )
3
день - урок „ Я і
Україна” ( екскурсія в музей )
урок мови (
творча робота )
4
день - урок художньої праці ( виготовлення
витинанок, крапанок, дряпанок)
5день - урок музики ( вивчення пісні)
похід до
дітей з дитбудинку „Барвінок”
Вхідні знання та навички Знання :
-
таблиць множення числа 2 і ділення на 2 ;
-
порядок обчислення дій у виразах ;
-
призначення інструментів для роботи ;
-
прийомів роботи з ножицями .
Вміння :
-
складати і розв’язувати задачі на множення і
ділення ;
-
складати вирази для розв’язування задач, що
містять дії множення і ділення ;
-
сприймати оповідання ;
-
самостійно читати ;
-
переказувати ;
-
робити усний опис предметів ;
-
складати твір - мініатюру ;
-
визначати порядок виконання роботи за
допомогою вчителя ;
-
вирізувати з паперу витинанки ;
-
культурно поводитись в громадських місцях .
Казка „ Про Кияночку ,Красуню Подоляночку” , скринька з кольоровими
картками , фарби , фломастери , олівці, альбоми , пензлики , кольоровий папір ,
ножиці, свічки , яйця , писанки , писачки , клаптики тканини .
1. Тематична екскурсія „ Світ
писанки” .
2. Бесіда ( підготовча)
Диференціація
навчання Математика
Розв”язання
задач 1 ГРУПА
Розв’Язує
задачу з підказкою Задача
У великий
кошик мама поклала 5 писанок . У кошички Оленці, Івасеві і Наталці - по 3
.Скільки всього писанок потрібно родині ?
Підказка
-
Скільком дітям мама готує кошики ?
-
По скільки писанок кладе кожній дитині ?
-
Скільки писанок треба для всіх дітей ?
-
Скільки писанок кладуть у великий кошик ?
-
Скільки всього треба писанок ?
2ГРУПА
Розв’Язує дану задачу по діях .
ЗГРУПА
Розв’Язує
задачу складанням виразу та складає подібну задачу про розмальовування писанок
.
Логічна задача
Курка
висиджує яйце 21 день . Скільки днів треба курці, щоб висидіти З яйця ?
Я і Україна
Завдання для учнів під час перегляду експозиції „Світ писанки”
1
група
1.
Які види писанки ти бачив ?
2.
З чого готували фарби для писанок ?
3.
Яким інструментом наносили віск на яйце ?
4.
Що таке дряпанка ?
5.
Намалюй орнамент писанки , яка тобі
сподобалась .
2
група
1.
Який основний колір ( фон ) писанок, що
малюють в центрі України ? Що він означає ?
2.
У яку фарбу занурюють писанки спочатку ?
3.
Що означає зображена на писанці довга хвиляста лінія ?
3.
Що таке „ павучок” ? З чого його робили ?
4.
Змалюй орнамент писанки, яка тобі сподобалась
.
3
група
1.
У якому регіоні України писанки
оздоблюють геометричним орнаментом
2.
Що означає зображення на писанці квадрата або
ромба ?
3.
Яке значення червоного кольору на писанках ?
4.
Для розфарбовувуння треба брати сире яйце чи
варене ?
5.
Змалюй орнамент писанки , яка тобі сподобалась
.
Художня праця
1
група
Виготовлення
зображення писанки - витинанки.
2
група
Виготовлення дряпанки.
3
група
Виготовлення
крапанки.
4група
Виготовлення
писанки.
Читання
РОБОТА
В БАЗОВИХ ТА СХРЕЩЕНИХ ГРУПАХ Завдання для 1 -ї групи
1.
Прочитайте на картці, що означає колір вашої
картки на писанці.
2.
Прочитайте оповідання „Петрусева писанка”.
3.
Запишіть відповіді на запитання.
-
Чого хотів навчитися Петрусь?
-
Чим мама писала візерунки?
-
Запишіть по порядку, в які фарби мама клала
яєчка.
-
Що мама зробила з яйцем після фарбування?
-
Що наснилося Петрусеві?
-
4.Зафарбуйте на картці 1
двоколірну писанку.
5.
Ознайомтесь зі значенням символів на писанках, розкривши конверт. Завдання для 2-ї групи
1
.Прочитайте на картці, що означає колір вашої картки на писанці.
2.
Прочитайте легенду „Пекун”
3.
Запишіть відповіді на запитання.
-
Хто такий Пекун?
-
Що зробив Пекун з писанкою?
-
Яке диво сталося з рештками писанки?
-
З чого тішиться тепер Пекун?
-
Чому Пекун часто плаче?
4.
Зафарбуйте на картці 1 двоколірну писанку.
5.
Ознайомтесь зі значенням символів на писанках
, розкривши конверт. Завдання для 3-ї групи
1.
Прочитайте на картці, що означає колір вашої
картки на писанці.
2.
Прочитайте оповідання „Івасева пасочка”
3.
Запишіть відповіді на запитання.
-
Чим гордився Івась?
-
Хто підійшов до Івася після сніданку?
-
Що Івась дав Ганнусі?
-
Чому Івась радів?
4. Зафарбуйте на картці 1
двоколірну писанку.
5. Ознайомтесь зі значенням
символів на писанках, розкривши пакет. Завдання для 4-ї групи
1. Прочитайте на картці, що означає
колір вашої картки на писанці.
2. Прочитайте „Легенду про
писанки”.
3. Запишіть відповіді на запитання..
-
Чого журилася Марія?
-
Що принесла Ганна до Марії?
-
З чого зробилися на яєчках різні візерунки?
-
Як люди дізналися ,що Христос Воскрес?
4. Зафарбуйте на картці 1
двоколірну писанку.
5. Ознайомтесь зі значенням
символів на писанках, розкривши конверт. Завдання для 5-ї групи
1. Прочитайте на картці, щоозначає
колір вашої картки на писанці.
2. Прочитайте переказ „ Звідки
взялися крашанки”.
3. Запишіть відповіді на запитання.
-
Через скільки днів після смерті воскрес Ісус?
-
Що робив сотник . коли прибігли воїни?
-
Що сталося з яйцями на столі?
-
Чому щороку на Великдень люди роблять
крашанки?
4. Зафарбуйте на картці 1
двоколірну писанку.
5. Ознайомтесь зі значенням
символів на писанках, розкривши конверт. Після роботи в базових групах діти
беруть кожен по 1 картці із зображенням писанкового символу, сідають у схрещені
групи за столи відповідно до обраної картки.
Для всіх
схрещених груп на аркуші є однакове завдання.
1. Перекажіть кожен оповідання чи
легенду,яку читали в базових групах.
2. Складіть колективну розповідь
про те, як з’явились писанки.Використайтерозповіді всіх учнів.
3. Зробіть газету „ Українська
писанка”.Можете намалювати на ній кілька писанок.
4. Підготуйте представлення газети.
5. Кожен учень на своїй картці
нехай зафарбує писанку, яка має найбільше кольорів.
Писанка, крашанка, крапанка,дряпанка,
писанок, писанковий символ.
Комментариев нет:
Отправить комментарий